-
Moto Guzzi Stelvio
Stelvio je moderný adventure tourer od Moto Guzzi, navrhnutý tak, aby ťa sprevádzal na cestách bez hraníc. Príťažlivým štýlom a s modernými technologickými prvkami, posúva zážitok z jazdy na vyššiu úroveň. Názov je poctou mohutnému Stelviu, najvyššiemu horskému priesmyku v Taliansku. Cesta, ktorá ho pretína, obsahuje 48 zákrut a je súčasťou moto tradície, ktorú motorkári považujú za synonymum zábavy, objavovania a dobývania.
-
Piaggio Beverly 310
Nový model strednej kubatúry prináša vylepšený výkon vďaka inovatívnemu kvapalinou chladenému jednovalcovému motoru s elektronickým vstrekovaním paliva, ktorého zdvihový objem narástol z pôvodných 278 cm³ na 310 cm³. S výkonom 27,7 k a vyšším krútiacim momentom zabezpečuje silnú, no plynulú akceleráciu, ktorá je ideálna do mestskej premávky, kde časté spomaľovanie a zrýchľovanie zohráva kľúčovú úlohu.
-
Piaggio MP3 530
Nový model MP3 530 od spoločnosti HPE je stelesnením svojho názvu. Je to najpokročilejší trojkolesový skúter, aký kedy Piaggio vyrobilo. Je vybavený výkonným motorom s objemom 530 cm3 spĺňajúcim normu Euro 5, tempomatom, spätným chodom, funkciou zadnej kamery a informačným systémom pre mŕtvy uhol. Je to revolučné riešenie mobility pre mestské aj mimomestské cestovanie, ktoré prináša ideálnu kombináciu komfortu a výkonu, vďaka ktorej je bezpečné cestovanie v meste aj mimo neho hračkou.
-
Vespa Primavera 125
Vespa Primavera, ikonický symbol svojej doby, dnes brázdi ulice 21. storočia s rovnakou obratnosťou a dynamikou ako pôvodná legenda, ktorá v 60. rokoch 20. storočia spôsobila revolúciu v mestskej mobilite.
-
Vespa GTS 310
Vespa GTS 310 je tu a láme všetky rekordy. Ide o najvýkonnejší, najdynamickejší a najrýchlejší model v takmer osemdesiatročnej histórii tohto legendárneho skútra. Základom tejto evolúcie je nový motor s objemom 310 cm³, ktorý vychádza z pôvodného kvapalinou chladeného motora s objemom 278 cm³. Táto výnimočná pohonná jednotka prináša kľúčové vylepšenia, pričom viac než 70 % súčiastok je úplne nových. Zdvih jednovalca sa zväčšil zo 63 na niečo málo cez 70 mm, čím sa zvýšil zdvihový objem z 278 na 310 cm³ a výkon na 25 k. Narástol aj krútiaci moment a dlhší zdvih ponúka ešte väčšiu flexibilitu pri jazde.